13 May 2012

mak..ibu..mama..ummi..??

hari ibu..hari ni rasanya kakak aku je yg ucap slmt hari ibu kat mak aku.. risau jgk kalo mak aku terasa sbb x ucap kat dia.. cuma bg aku..hari2 adalah hari ibu..mahupun bapa.. hehe..hari2 aku hargai mak dalam hidup aku.. hari-hari....tanpa mak dan abah..siapalah aku dan adik beradikku yg lain..sygnya dia pd kami.. mak.. walaupun adik x ucap mcm kakak ucap kat mak tadi.. tp adik ngn abg2 dan kakak2 yg lain syg mak sgt2... apa2 pun jadi kami xkan benarkan mak ngn abah disakiti sesiapa.. itu janji kami ^_^ love u mom :).. hee


Sesungguhnya tidak akan pernah daku merasa jemu memelukmu walau dirimu saban hari meningkat usia, rambutmu memutih, tubuhmu tidak lagi sekuat dulu..Sungguh, daku tidak jemu-jemu mengasihimu ibuku..sekali-kali tak akan aku benarkan sesiapa pun menyakiti hatimu..

No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...